kuchnieportal
5 5 34

Barwna opowieść o zlewozmywakach

Barwna opowieść o zlewozmywakach

Jakie skojarzenia budzi w Was słowo lama? Zwierzę, Ameryka Południowa, wełna? Teraz do tej listy możemy dopisać… zlewozmywaki granitowe! Zaskakujące? Tak, podobnie jak cała nowa kampania promocyjna niemieckiego producenta zlewozmywaków klasy premium, firmy Schock.

Lama w zestawie ze zlewozmywakiem

Wyrazista kolorystyka, odwołanie do motywów zwierzęcych i roślinnych oraz nieoczywiste umieszczanie ich w materiałach promocyjnych – to wyróżniki najnowszej kampanii Schock. Skupia się ona przede wszystkim na prezentacji dwóch nowych linii kolorystycznych zlewozmywaków: Millenial Line i Golden Line oraz innych nowości Schock na 2018 rok. Ilustracje, fotografie i filmy promocyjne przykuwają uwagę i intrygują. Obok lamy pojawiają się w nich m.in. koliber, kaktusy, ośmiornica i nurek w zabytkowym skafandrze głębinowym – często w abstrakcyjnych zestawieniach. Bo czy widzieliście kiedykolwiek lamy lecące na skrzydłach papugi?

Zlewozmywaki Schock - kampania promocyjna

 

Zlewozmywaki Schock - kampania promocyjna

Nowa kampania Schock nawiązuje do wcześniejszych działań reklamowych marki, które również bazowały na wyrazistej kolorystyce oraz zaskakujących, niecodziennych motywach. Stanowi ich estetyczną kontynuację, dzięki czemu odbiorca może łatwo skojarzyć kierowane do niego komunikaty z marką Schock. Spójność przekazu podkreślają również aranżacje stoisk wystawowych niemieckiego producenta na najważniejszych targach branży kuchennej.

Zlewozmywaki Schock - kampania promocyjna

Jaka kampania, taki produkt – czyli niecodzienna promocja niecodziennych zlewozmywaków Zlewozmywaki Schock – kampania promocyjna

Oryginalna kampania Schock odzwierciedla podejście marki do projektowania zlewozmywaków oraz innowacyjność w zakresie materiałów i technologii produkcji. Schock oferuje zlewozmywaki w bardzo szerokiej palecie kolorystycznej. Obejmuje ona różne odcienie bieli, szarości, beżów, brązów i czerni. Natomiast miłośnicy oryginalnych aranżacji mogą wybrać zlewozmywak w kolorze Rouge, czyli energetycznej czerwieni.

Ponadto Schock sukcesywnie poszerza swoją propozycję o nowe, starannie skomponowane barwy. Wystarczy wspomnieć o promowanych obecnie liniach kolorystycznych: Golden Line i Milenial Line. Pierwszą tworzą szare i brązowe odcienie inspirowane naturą: Inca, Volcano, Roca i Alpaca. Ich charakterystycznym elementem są drobinki nadające powierzchni zlewozmywaka niejednolitą kolorystykę. W kolekcji Millenial Line znajdziemy pastelowy róż, ciemny błękit i szarość. Jednak to nie wszystko, co przygotowali dla nas projektanci Schock! Do każdego z nowych kolorów z linii Golden Line i Millenial Line zaproponowano wzory blatów, które harmonizują z wyglądem zlewozmywaków.

Zlewozmywaki Schock - kampania promocyjna

Fot. Zlewozmywaki Schock z linii kolorystycznej Mileniall Line

Zlewozmywaki Schock - kampania promocyjna

Fot. Zlewozmywaki Schock z linii kolorystycznej Golden Line 

28.06.2018

Dołącz do dyskusji