kuchnieportal
5 5 74

GTV sponsorem Speedway Euro Championship i Żużlowej Reprezentacji Polski

GTV sponsorem Speedway Euro Championship i Żużlowej Reprezentacji Polski

Firma GTV, międzynarodowy dystrybutor akcesoriów meblowych i oświetlenia, została sponsorem cyklu Speedway Euro Championship. To nie jedyne zaangażowanie marki w świat „czarnego sportu” – będzie ona wspierać także mecze Żużlowej Reprezentacji Polski.

Speedway Euro Championship i GTV

Sport i biznes mają wiele wspólnego: budzą emocje, a sukces w obu dziedzinach wymaga zaangażowania, profesjonalizmu i pracy na najwyższym poziomie. Sympatię i zaufanie kibiców zyskuje się dobrymi wynikami, a klientów – oferując najlepszej klasy produkty. Nie dziwi więc, że sport i biznes często łączą swoje siły i wspierają się, czego przykładem jest sponsoring przez firmę GTV cyklu Speedway Euro Championship i Żużlowej Reprezentacji Polski.

Żużel oraz cykl zawodów Speedway Euro Championship cieszą się dużym uznaniem i sympatią kibiców. Podobnie, jak produkty GTV zaufaniem swoich klientów. Wysoka jakość oraz doskonała renoma stanowią wspólny mianownik marek Speedway Euro Championship oraz GTV, co stało się punktem wyjścia do ich współpracy.

Sprawdź:

Niespodzianki dla kibiców już 23 czerwca w Gnieźnie!

Tegoroczny cykl Speedway Euro Championship rozpoczną zawody w Gnieźnie 23 czerwca. Wówczas po raz pierwszy na kibiców czarnego sportu będą czekały niespodzianki przygotowane we współpracy z firmą GTV. Jakie? O tym przekonamy się odwiedzając miasteczko kibica podczas inauguracyjnych zawodów, a następnie w niemieckim Güstrow (14 lipca) i łotewskim Daugavpils (18 sierpnia). Wielki finał Speedway Euro Championship odbędzie się 15 września na nowym Stadionie Śląskim w Chorzowie.

Wsparcie prestiżowego cyklu SEC 2018 przez naszą firmę jest wynikiem ponad 20-letniej obecności na polskim rynku akcesoriów meblowych, szczególnie w miejscowościach, w których popularność ,,czarnego sportu” jest znacząca. Żużel w Polsce ma długą tradycję i wielką grupę kibiców, dlatego wsparcie tego projektu jest naturalną konsekwencją przyjętej strategii marketingowej – komentuje Mateusz Strzałkowski, rzecznik prasowy GTV.

Firma GTV jest międzynarodowym dystrybutorem akcesoriów meblowych i oświetlenia – jej produkty goszczą na rynkach w Europie, Azji i Ameryce. To jedno z najdynamiczniej rozwijających się przedsiębiorstw w kraju, z całkowicie polskim kapitałem.

Dołącz do dyskusji