kuchnieportal

GTV z nowym oddziałem w Hiszpanii

GTV z nowym oddziałem w Hiszpanii

Polski dystrybutor akcesoriów meblowych i oświetlenia GTV otwiera się na rynek hiszpański. Kolejny zagraniczny oddział tej firmy w najbliższym czasie powstanie w Walencji.

 

Firma GTV posiada w swojej ofercie akcesoria i narzędzia meblowe oraz oświetlenie. Pierwszy z oddziałów dystrybutor z Pruszkowa otworzył w Brazylii w 2014 r., następne w Chorwacji, Rosji i Czechach. Oddział w Hiszpanii zostanie otwarty z końcem października tego roku.

Celem rozwijania kolejnego oddziału jest nie tylko zwiększenie świadomości naszej marki na Półwyspie Iberyjskim, ale też dostosowanie oferty do danego rynku – mówi export manager w GTV Przemysław Szpojankowski. Z tego powodu w hiszpańskim oddziale pracować będzie zespół mieszany, złożony z Polaków, ale i Hiszpanów, by lepiej dostosować się do uwarunkowań i wymagań hiszpańskiego rynku. Oprócz międzynarodowego zespołu ma to ułatwić bogate, ponad dwudziestoletnie doświadczenie firmy zdobyte na rynkach europejskich, poznanie ich specyfiki i dopasowywanie strategii rozwoju do lokalnych wymogów prawnych, tak jak GTV czyniło to już w innych krajach, w których działał pruszkowski dystrybutor.

Zobacz też gotowe projekty domów w technologii nowoczesnej lub tradycyjnej. 

Gotowe projekty domów 

Projekty domów szkieletowych

Projekty domów drewnianych

Firma GTV już na wczesnym etapie swojego rozwoju zaczęła intensywnie działać na rynkach zagranicznych. Dlatego od 2013 r. prawie połowę (48%) obrotu dystrybutora stanowiły dochody z eksportu, a produkty sygnowane logo GTV pojawiają się w kilkudziesięciu krajach Europy, Azji i Ameryki.

Nowy oddział firmy GTV wpisuje się w rozwój polskiej branży meblarskiej, która jest już trzecią na świecie, jeśli chodzi o wartość eksportu mebli. Potwierdzają to dane Ogólnopolskiej Izby Gospodarczej Producentów Mebli, według których Polska wyprzedziła w rankingu światowych eksporterów Włochy pod względem wartości sprzedanych za granicę mebli (w 2017 r. wartość ta osiągnęła 11,55 mld dolarów). Przed Polską w tym rankingu znajdują się już tylko Niemcy (12,9 mld dolarów) i Chiny (58 mld dolarów). Równie duża jest dynamika rozwoju polskiego eksportu. W ciągu następnych 5 lat wedle prognoz możemy wyprzedzić pod względem eksportu mebli także Niemców. O zasadności tych prognoz świadczy fakt, że różnica między wartością niemieckiego i polskiego eksportu meblowego w ostatnim czasie (od 2016 do 2017 r. ) zmniejszyła się o 300 mln dolarów.

Oprócz otwierania się na nowe rynki GTV prowadzi różnego rodzaju inwestycje technologiczne, badania rynkowe, rozwija swoje działania marketingowe i nowe kanały komunikacyjne a także współpracuje z uczelniami wyższymi. – Robimy wszystko, żeby nasi klienci traktowali nas nie tylko jako dystrybutorów konkretnych rozwiązań, ale również źródło inspiracji – podkreśla Przemysław Szpojankowski. Polski dystrybutor planuje dalsze rozwijanie swojej sieci eksportowej.

GTV jest międzynarodowym dystrybutorem akcesoriów meblowych oraz oświetlenia z całkowicie polskim kapitałem. Firma jest laureatem wielu branżowych i ogólnobiznesowych konkursów takich, jak Gazele Biznesu czy Diament Meblarstwa. Spółka działa na kilkudziesięciu rynkach na kontynentach: europejskim, azjatyckim i afrykańskim, a produkty z jej logo znalazły się w milionach domów i biur na całym świecie.

Dołącz do dyskusji


Warning: Undefined variable $user_ID in /home/klient.dhosting.pl/mkmmedia/nowa_kuchnieportal.pl/wp-content/themes/kuchnieportal/comments.php on line 95