Vinterior wykonuje wirtualne wnętrza w technologii VR. Tym samym wprowadza sposób prezentacji mieszkań, projektów, artykułów wyposażenia wnętrz i innych produktów na zupełnie nowy poziom. Odbiorca prezentacji ma szansę poczuć się, jak rzeczywisty użytkownik wizualizowanych przestrzeni i rzeczy.
Zastosowanie Vinterior w sektorze nieruchomości
Deweloperzy mieszkań, za pomocą technologii Vinterior VR, mogą zaprosić swoich klientów na wirtualny spacer po jeszcze nieumeblowanym wnętrzu a nawet budynku, który dopiero ma powstać! Vinterior oferuje deweloperom przygotowanie multimedialnej prezentacji wnętrza, z możliwością edytowania pojedynczych elementów, w przykładowym mieszkaniu. Dzięki temu osoba zainteresowana kupnem nieruchomości może odbyć po niej wirtualny spacer i poczuć się jak jej użytkownik – nawet jeżeli w momencie prezentacji rzeczywiste wnętrze jeszcze nie istnieje lub jest w stanie deweloperskim.
Zastosowanie Vinterior w sprzedaży mebli i innych produktów
Producenci i sprzedawcy wyposażenia wnętrz zyskują natomiast dowolną powierzchnię ekspozycyjną w formie wirtualnego showroomu. Oprócz zniesienia ograniczeń metrażowych rozszerzona rzeczywistość pozwala w bardziej miarodajny sposób pokazać dany produkt niż standardowe sklepy internetowe. Przygotujemy wnętrze w rzeczywistości rozszerzonej, umieszczamy w nim meble z oferty firmy i do tak zaaranżowanego showroomu zapraszamy oglądających (w rzeczywistości wirtualnej – klient może zobaczyć przygotowaną prezentację na ekranie komputera lub za pomocą gogli HTC Vive). Nad każdym elementem możemy umieścić kartę katalogową z wymiarami oraz przycisk „dodaj do koszyka”, więc po zakończeniu wirtualnego spaceru oglądający musi jedynie potwierdzić płatność i czekać na wymarzony mebel.
Vinterior znajduje zastosowanie nie tylko w sprzedaży wyposażenie wnętrz. Pozwala w niezwykle kreatywny sposób zaprezentować dowolne produkty, dlatego otwiera nowe możliwości działań marketingowych w różnych branżach.
Zobacz też gotowe projekty domów w technologii nowoczesnej lub tradycyjnej.
Dołącz do dyskusji