kuchnieportal

Mebel Rust z nowym logotypem i identyfikacją wizualną

Mebel Rust z nowym logotypem i identyfikacją wizualną

Podczas tegorocznych targów Warsaw Home, które odbyły się na początku października, firma Mebel Rust zaprezentowała nową odsłonę swojego logotypu. Pojawiło się w nim imię i nazwisko założyciela firmy – Ernesta Rusta – oraz hasło odzwierciedlające idee marki. Zmiany wizualne wiążę się z rebrandingiem i procesami zachodzącymi w przedsiębiorstwie.

Mebel Rust: 50 lat doświadczenia

Mebel Rust to polska firma z wieloletnim doświadczeniem w produkcji mebli. W przyszłym roku będzie obchodzić jubileusz 50-lecia swojego powstania. W tym czasie ewoluowała ona od małego, rodzinnego zakładu do marki o światowej renomie, której produkty goszczą m.in. w Skandynawii, Dubaju a niebawem również w USA. Obecnie firma zatrudnia około 200 pracowników, nawiązuje współpracę z międzynarodowymi przedsiębiorstwami (m.in. szwajcarską marką KITCHOO) oraz prezentuje swoje produkty na najważniejszych imprezach branżowych w kraju i zagranicą. W 2016 roku, jako pierwsza polska firma, wzięła udział w najważniejszym wydarzeniu w branży: Targach EuroCucina Salone del Mobile w Mediolanie.

Nowoczesność i tradycja

Nowy logotyp odzwierciedla idee marki oraz założenia nowej strategii. Kluczem do sukcesu firmy  jest z jednej strony przywiązanie do tradycyjnego rzemiosła i wieloletnie doświadczenie, z drugiej otwartość na nowe technologie, innowacyjne podejście do nieszablonowych projektów i kompleksowość usług. Taki jest również nowy logotyp marki: bazuje na prostej formie, która jest zarazem nowoczesna, elegancka i ponadczasowa. Pojawienie się w nim imienia założyciela firmy podkreśla wieloletnią historię i doświadczenie w produkcji mebli oraz jest wyrazem szacunku kolejnych pokoleń właściciel wobec Ernesta Rusta.

 

Mebel Rust - stary i nowy logotyp

„Dom zaczyna się tutaj”

W logotypie widnieje również nowe hasło marki: „Dom zaczyna się tutaj”. Tutaj, czyli w kuchni – pomieszczeniu,  w którym koncentruje się życie domowników. Obecnie kuchnia służy bowiem nie tylko gotowaniu, ale jest również miejscem spotkań i rozmów, przestrzenią wspólnego spędzania czasu rodziny i gości. Kluczowe w nowym haśle jest słowo dom, rozumiane szerzej niż jedynie miejsce. Twórcy odnieśli się do emocji z nim związanych i najważniejszych wartości: rodziny, ciepła, bezpieczeństwa oraz szczęścia.

– Od 50 lat do każdego klienta podchodzimy indywidualnie, każdy projekt jest dla nas wyjątkowy i chcemy żeby dostarczane przez nas kuchnie tez takie były- wyjątkowe i najwyższej jakości. Mamy nadzieję, iż zaprezentowana zmiana spotka się z Państwa uznaniem i będzie postrzegana jako umocnienie naszej marki – podsumowuje Marian Rust, właściciel firmy Mebel Rust.

Mebel Rust kuchnia z programu wzorniczego Q10

Projektant kuchni: Piotr Szczotka; Projekt apartamentu: architekt Ola Fredowicz, olafredowicz.pl

 

Barbara
17 listopada 2017, 12:35
1/0

Kuchnia ze zdjęcia przepiękna

Nik
7 listopada 2017, 17:04
4/0

Gratuluję, bardzo stylowe logo. Na czasie i z gustem

Stef Lucky
4 listopada 2017, 23:34
8/0

Dobrze że Polska marka odnosi sukcesy za granicą 🙂

Dołącz do dyskusji