Fot. lodzdesign.com
Hasłem przewodnim tegorocznej edycji jest slogan: "It's all about humanity”, który podkreśla rolę użytkownika w procesie projektowania. W programie głównym festiwalu znalazły się trzy wystawy, poświęcone temu gdzie i jak mieszkamy, co jemy i odczuwamy.
W ramach imprezy będzie można min. odwiedzić wystawę MUST HAVE (produkty z tej ekspozycji biorą udział w plebiscycie na najciekawszy polski produkt) oraz MAKE ME (wystawa i konkurs dla młodych projektantów na najlepszy projekt z zakresu wzornictwa przemysłowego i grafiki).
Na "Remade Market" zwiedzający będą mogli zakupić oryginalne przedmioty bezpośrednio od ich autorów, a w strefie "Edukreacja" organizatorzy Festiwalu przygotowali miejsce do kreatywnej zabawy i nauki dla dzieci.
W ramach 7. Międzynarodowego Festiwalu Designu odbędzie się również wystawa „The Spirit of Poland". Wystawa gościła w sierpniu bieżącego roku w w São Paulo w ramach Design Weekend, gdzie spotkała się z entuzjastycznym przyjęciem. Wydarzeniu towarzyszyć będzie „Inwazja, czyli design z Polski za granicą” czyli panel dyskusyjny o potencjale polskich marek za granicą. W rozmowie wezmą udział Anna Siedlecka i Radek Achramowicz z Puff-Buff Design, Monika Brauntsch i Weronika Rochacka z The Spirit of Poland, Wojciech Baczyński, były vice konsul ds. handlowych w São Paulo, Gian Luca Amadei z British Council oraz przedstawiciel firmy LUG.
Nowością tegorocznej edycji Festiwalu jest konferencja "Biznes!Up", która ma umożliwić przedsiębiorcom poznanie najlepszych specjalistów zajmujących się m.in. budowaniem strategii działań marketingowych w oparciu o design.
W trakcie Festiwalu odbędą się również liczne wykłady, warsztaty, spotkania z artystami, pokazy filmówi wystawy towarzyszące.
Harmonogram wydarzenia oraz więcej informacji o 7. Międzynarodowym Festiwalu Designu można znaleźć na stronie: http://lodzdesign.com/
Dołącz do dyskusji