schüller.C i next125 podczas targów Living Kitchen 2017

Tematem przewodnim ekspozycji firmy Schüller na tegorocznych targach Living Kitchen był Colour Concept, czyli paleta 26 satynowych lakierów. Fascynacja kolorami była widoczna zarówno w samych meblach, jak i elementach towarzyszących ekspozycji. Dwie marki firmy Schüller – schüller.C i next125 – zaprezentowały bogatą gamę nowości i innowacyjnych rozwiązań. Pokazano je na dwóch, osobnych stoiskach, podkreślając autonomię oraz odrębne strategię marketingowe obu marek.  
schüller.C i next125 podczas targów Living Kitchen 2017

schüller.C

Inspiracja barwami znalazła odzwierciedlenie w całym koncepcie ekspozycji schüller.C: oryginalnym projekcie stoiska otoczonego kolorowymi blokami, prezentowanych kuchniach oraz dodatkowych atrakcjach, które czekały na odwiedzających. Twórcy stoiska postawili na oryginalne i pomysłowe rozwiązania: opakowania po farbach w roli stołków, butelki z wodą w 26 odcieniach palety Colour Conspet a nawet chlebki udekorowane różnokolorowymi kremami przyciągały wzrok wszystkich odwiedzających.
 
Schüller udowodnił swoją ekspozycją, że  kolor w kuchni to nie tylko wyraziste barwy, ale również te bardziej stonowane i klasyczne. Zaprezentowano szerokie spektrum kuchni, w tym realizacje w szarych i czarnych odcieniach. Interesującą odsłonę zyskał szary Agata, który zastosowano w kuchniach z linii UNI GLOSS oraz CASA. W każdej z realizacji miał inne wykończenie oraz tworzył wdzięczne połączenia z różnymi kolorami, potwierdzając swoją uniwersalność i wszechstronność. 
 
Podczas tegorocznych targów Schüller zaprezentował kolejną już odsłonę kuchni Country Style. Zadebiutowała ona w 2014 rok, zdobywają duże uznanie parterów handlowych marki schüller.C. Od tego momentu kuchnia poddawana jest regularnym metamorfozom, które dostosowują ją do najnowszych trendów, zachowując jednocześnie jej rdzeń i ponadczasowy charakter. W tegorocznej odsłonie Country Style mogliśmy zobaczyć takie elementy, jak półki z drewna dębowego, porcelanowy zlewozmywak, uchwyty typu „muszle” czy płytki metro. Wszystkie one tworzyły stylowy duet z frontami VIENNA wykończonymi ciemnym, satynowym lakierem ( kolor: lava black).

schüller.C_i_next125_podczas_targów_Living_Kitchen_2017.jpg
 

next125

Wygląd ekspozycji next125 podkreślał ekskluzywny charakter marki. Temat koloru poddano reinterpretacji, przedstawiają go w bardziej subtelny sposób. Zabieg ten był widoczny już od wejścia na stoisko: elewację wykonano z ciemnej płyty MDF, a tajemniczy klimat ekspozycji podkreślało dyskretne, stłumione światło.

schüller.C_i_next125_podczas_targów_Living_Kitchen_2017.jpg

W najnowszej kolekcji next125 położono nacisk na jakość użytych materiałów, co jest charakterystyczne dla tej marki. Na ekspozycji prezentowane były 4 kuchnie: NX 950 z ceramicznymi frontami imitującymi szary beton; NX 800 w nowym kolorze Solid Crytsal Grey; NX 500  z satynowymi, lakierowanymi frontami oraz NX 902 ze szklanymi, bezuchwytowymi frontami Glass matt w kolorze Platinum metallic.

Ekspozycję otwierało zdjęcie szafranowej kuchni NX 500, zaprojektowanej w duchu niemieckiego Bauhausu. Jednak to nie sama kuchnia, ale jej „goście” byli najbardziej oryginalnym elementem fotografii. Od 2011 roku w kampaniach kuchni next125 pojawiają się zwierzęta – ten motyw jest już charakterystyczny dla marki i trafnie z nią kojarzony. Tym razem w roli zwierzęcych bohaterów kampanii wystąpiły osiołki. Odwiedzający stoisko next125 mieli możliwość zapoznać się ze wszystkimi 7 dotychczasowymi motywami kampanii, które prezentowano w specjalnie zaaranżowanej w tym celu galerii. 

schüller.C_i_next125_podczas_targów_Living_Kitchen_2017.jpg

23.02.2017

Czytaj również 

Inspiracje